AAS Schadeherstel heeft een netwerk van 88 vestigingen

AAS Schadeherstel heeft 88 vestigingen verspreid over Nederland. Elke vestiging is een zelfstandig bedrijf, dat werkt volgens de richtlijnen van AAS Schadeherstel op het gebied van kwaliteit en service. Die samenwerking is handig voor jou als klant. Want je kunt je schade online melden op de overkoepelende website. Je komt dan vanzelf terecht bij de vestiging van AAS Schadeherstel die het dichtst bij jou in de buurt zit. Elke vestiging heeft een eigen profielpagina op de algemene website. Daar vind je het adres en de reparaties die worden uitgevoerd. Sommige vestigingen zijn gespecialiseerd in vrachtwagens, motoren of caravans.

Service aan de klant staat centraal

Bij elke vestiging van AAS Schadeherstel staat de tevredenheid van de klant hoog in het vaandel. Een klant met een schade aan zijn vervoermiddel heeft vaak een ongeluk gehad en is daarvan geschrokken. Op zo’n moment wil hij graag geholpen worden, liefst snel. Aan administratieve rompslomp heeft hij op zo’n moment helemaal geen behoefte. Bij AAS Schadeherstel wordt een klant daarom volledig ontzorgd. AAS verzorgt de administratieve afhandeling met de verzekeraar, doet de inventarisatie van de schade en repareert die op de best mogelijke manier. De klant krijgt vervangend vervoer of kan gebruik maken van een haal- en brengservice.

Voordeelmenu voor lichte schades

Bijzonder bij AAS Schadeherstel is de aanpak van kleine schadegevalletjes. Die kun je via de website AAS Dagherstel aanmelden. Op een menukaart kun je je schade opzoeken en dan weet je meteen wat de kosten van het herstel zijn. Je maakt ook online een afspraak. Een kleine schade, zoals een krasje, een deukje, schade aan het interieur of de bekleding kan door deze service snel en voor een aantrekkelijke prijs worden hersteld. Je kunt AAS Dagherstel vinden via de reguliere website van AAS Schadeherstel.